    From: Andrzej Lawa <a...@l...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Bojlery nierdzewne, - co to warte?
    Date: Sun, 30 Mar 2014 20:58:30 +0200
    <o...@l...harvard.local> <lgra8b$9np$1@news.task.gda.pl>
    <o...@l...harvard.local> <lgsa95$ik$1@news.task.gda.pl>
    <o...@l...harvard.local> <lgspls$9ag$1@speranza.aioe.org>
    <o...@l...harvard.local> <lgul8k$hpr$1@news.task.gda.pl>
    <o...@l...harvard.local>
    <lh9flq$gam$1@node2.news.atman.pl> <o...@l...mshome.net>

    W dniu 30.03.2014 20:15, Tomasz Gorbaczuk pisze:

    > tego nie potrafię skomentować - widzę tylko zdjęcia w necie, lub książkach.
    > Naoczni tego nie widziałem.

    Tak właśnie na takich naiwniakach jak ty działają oszuści.

    > Masz 100% pewność?

    Fachowcy zajmujący się tematem mają pewność, a do swoich wniosków doszli
    na podstawie badań zarówno geologiczno-archeologicznych jak i genetycznych.

    [ciach]

    Głównie odnosiłem się do twojego stwierdzenia, że jak coś nie pasuje, to
    się to ukrywa. Brednia. Kłamstwo. Tak się postępuje tylko w religii.

    Co do metod szacowania wieku skał i skamieniałości to czytasz "po
    łebkach" jak przeciętny oszołom od ufologicznych, religijnych czy innych
    magicznych sensacji.

    W uproszczeniu: jeśli znasz wiek skamieniałości, to z tego szacujesz
    wiek osadów; jeśli znasz wiek osadów, to z tego szacujesz wiek
    skamieniałości. To nie jest błędne koło tylko w jednych miejscach możesz
    lepiej oszacować wiek skały a w innych wiek skamieniałości. Dodatkowo
    jest to statystycznie weryfikowane i musi się zgadzać dla wszystkich
    przypadków - jeśli coś się nie zgadza, szuka się błędu.

    Teraz jeszcze doszła metoda radiometryczna.

    > tu masz jedno zdjęcie:
    > https://eternityandfingerprints.wordpress.com/author
    /waszti/page/2/
    > (nie komentuj treści, nie czytałem)
    >
    > tutaj masz kilka:
    > http://popotopie.blogspot.co.uk/2013/05/kolumna-geol
    ogiczna-faszerstwo.html
    > (nie komentuj treści, nie czytałem)

    A właśnie skomentuję. Skupiasz się na oszołomskich tekstach, czasami
    jaskrawo fałszywych (np. te brednie o spisku lekarzy w walce z
    nowotworami). Co tu dalej komentować?

    Dodatkowo: 6 metrów to wg ciebie osady z kilkudziesięciu milionów lat??

    > O tych drzewach czytałem w książce, nie pamiętam niestety w której.

    Wow, straszna tajemnica... Rosło sobie drzewko, przysypało je, na dole
    było więcej innego śmiecia organicznego, i mamy warstwę węgla na dole
    oraz wystające skamieniałe drzewo

    > Tutaj piszą, że to jednak granit:
    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Sacsayhuam%C3%A1n

    Dlaczego przeskoczyłeś nagle z egipskich piramid do tych murów?

    Te mury to akurat wapień i mniej trwali krewniacy bazaltu.

    Swoją droga to "idealne" dopasowanie jest tylko od frontu.