  • Data: 2014-03-30 21:51:55
    Temat: Re: [OT]Re: Bojlery nierdzewne, - co to warte?
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 30.03.2014 o 21:44 Andrzej Lawa <a...@l...com> pisze:

    > No i co z tego? Skoro od początku ujawnia się jako oszust, to dalej
    > będzie tylko więcej kantów. "W gratisie" więcej mi się nie chce - sam
    > SPRÓBUJ pomyśleć.

    Odcinam się od gościa i od teorii którą prezentuje. Ma w swoim filmie
    znaleziska, o których mówię, podaję dokładne czasy abyś nie musiał
    wszystkiego przeglądać a Ty mi mówisz, że Ci się nie chce - po co tu
    piszesz jak Ci się nie chce? przecież nie ma żadnego przymusu. Tylko jak
    tu dyskutować (jesteśmy na grupie dyskusyjnej) ja większości się nic nie
    chce, ale uwielbia ponabijać się z dyskutanta. Przecież wystarczy nie
    odpowiedzieć na mój post i dyskusja sam odejdzie do archiwum gugla...

    TG