  • Data: 2014-03-31 14:56:45
    Temat: Re: Bojlery nierdzewne, - co to warte?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 31.03.2014 13:16, Ergie pisze:

    > Właśnie mi się przypomniała pewna ciekawostka: Wiesz jacy księgowi są
    > najbardziej poszukiwani w USA przez prywatnych właścicieli firm? Mormoni

    Legenda Urbana.

    > bo, to chyba ostatnia grupa ludzi którzy żyją wedle zasad które głoszą i
    > statystyka pokazuje że szansa że taki księgowy oszuka swojego szefa jest
    > niższa niż gdyby wyznawał jakąkolwiek inna wiarę czy tez nie wyznawał
    > żadnej.

    Mitt "Chorągiewka Na Wietrze" Rommney był szczególnie wiarygodny...

    > Obiektywnie patrząc ci ludzie są pożyteczni dla reszty społeczeństwa a
    > jednocześnie szczęśliwi.

    Niewolnik naćpany odpowiednimi prochami też będzie szczęśliwy. I pożyteczny.

    [ciach]

    > Skoro nauka od kilkuset lat nie zajmuje się już istnieniem lub nie
    > istnieniem boga bo uznała to za problem nierozwiązywalny to dlaczego

    Nauka nie zajmue się też magicznymi niewidzialnymi różowymi jednorożcami.

    Ale zacznij komuś z przekonaniem opowiadać, że magiczny niewidzialny
    różowy jednorożec odwiedza cię co wieczór przed zaśnięciem i co wieczór
    z nim rozmawiasz...

    > ktokolwiek miałby kogokolwiek w jakikolwiek sposób karać za jego wierzenia?

    Karać?