    Date: Tue, 01 Mar 2011 16:58:36 +0100
    From: "R. P." <r...@w...to.wp.pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: Bolce uziemiajace - jak podlaczyc ?

    Chiron wrote:
    > Użytkownik "R. P." napisał w wiadomości grup
    .pl...

    .pl...

    ======================================

> [...]
    > przewody - czyli: niech spółdzielnia zrobi nowe połączenie (grubsze
    > przewody) od złącza kablowego do WLZ na klatce schodowej- a ja sobie w
    > domu zrobię instalację zgodnie z obowiązującymi obecnie przepisami- to
    > napisali, że na razie jest ok- a oni potrzebują kasę na ważniejsze
    > rzeczy. Rozumiesz: ja nie mam nic ważniejszego, niż tylko ciągnięcie
    > całej instalacji od złącza i przeróbki w całym mieszkaniu. Oni- nie
    > potrafią wymienić zagrożonej pożarem ( z powodu zbyt dużej mocy
    > odbiorników zainstalowanych w mieszkaniach) instalacji.

    Ja wszystko rozumiem. To nie ja jestem tym spółdzielnianym cenzorem ;)
    Niestety, robiąc przeróbki tak a nie inaczej ryzykujesz. Pożar może
    wyniknąć z powodów o których mówisz, a oni będą próbowali Ciebie
    pociągnąć do odpowiedzialności za to, bo przerobiłeś instalację
    niezgodnie z ich wytycznymi. Dlatego ja bym się bał zaryzykować.