  • Data: 2021-08-23 20:19:16
    Temat: Re: Box Fan
    Od: PiteR <e...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    in <news:almarsoft.7778222776607212598@news.neostrada.p
    l>
    user Marek pisze tak:

    > Nie wiem co chcesz zniegk zbudować, ale z mojego doświadczenia w
    > funkcji zwykłego wiatraka na upały (szczególnie na ciepłe noce)
    > najtrwalszym i przede wszystkim najcichszym okazał się wentylator
    > kolumnowy.

    chcę zbudować filtr kurzu
    dałem link w pierwszym poscie.

    https://www.youtube.com/watch?v=Y7eL2OAnqc8

    w sumie to już zbudowałem dwa prototypy za całe 10 funtów :)
    filtry z Ikea, wiatraki ze złomu komp.

    Najtańszy kupny oczyszczacz 50 funtów w Ikea.

    Ale z doświadczeń na prototypach widzę, że chcę duży mocny 30cm a nie
    popierdułki. Może wezmę wiatrak chłodnicy z Audi haha.

    --
    Piter