  • Data: 2009-10-17 14:47:31
    Temat: Re: Brak prądu i c.o.
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Maniek4 pisze:

    > Tyle ze sa tego dosc istotne ograniczenia w rodzaju samego systemu
    > ogrzewania.

    No właśńie... bo może jestem 'nie na czasie', ale może mi ktoś
    łopatologicznie wytłumaczyć co mogę stracić/jakie mam ograniczenia kiedy
    chcę zrobić c o grawitacyjne bez pompki, albo z pompką, ale tylko jako
    wspomaganie?

    Miejsce na kocioł c o jest obniżone w stosunku do posadzki na parterze o
    ok 40 cm, podłogówki raczej nie chcę, a jak zrobię to tylko w łazienkach
    i nie podłączoną do c o, tylko do prądu - jako dogrzewanie wspomagające,
    chcę zasobnik do c w u i... może jakiś mały buforek - zbiornik na
    kilkaset litrów dla podtrzymania ciepła w instalacji bez pracy pieca -
    np w nocy... Czy w ogóle bufor bez pompki ma sens?

    Pytam, bo jestem kompletnie zielony w temacie :-)

    pozdrawiam
    robercik-us