  • Data: 2009-10-17 20:34:47
    Temat: Re: Brak prądu i c.o.
    Od: "JS" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Można wiedzieć, po co robisz obniżenie pod kocioł?
    U mnie debile, którzy robili c.o. (lata 80-te) też uparli się, że góra kotła
    musi być niżej, niż dół najniższego kaloryfera i skutkiem tego też mam taką
    idiotyczną piwniczkę.
    Przy cyrkulacji grawitacyjnej ważne są przekroje rur i to, żeby w były
    odpowiednie spadki na całej trasie rur (kawałek w poziomie tej ujdzie).
    Obniżanie kotła nie ma żadnego sensu ani teoretycznie ani praktycznie.
    Kopnij w d... tego, co Ci radzi obniżanie kotła, bo to potem tylko kłopot:
    nie ma jak wody spuścić, kiepski dostęp, głupio wygląda itd.itp.
    Jacek