eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieBrama automatyczna sie sama otwiera i alarm sie sam wlaczyl › Re: Brama automatyczna sie sama otwiera i alarm sie sam wlaczyl
  • Data: 2015-07-31 16:16:10
    Temat: Re: Brama automatyczna sie sama otwiera i alarm sie sam wlaczyl
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Uzytkownik" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > Mówi Ci coś nazwa miejscowości Srebrenica i rok 1995?

    Mówi i parę innych miejsc (głównie w Afryce) w ostatnich latach też. Ale
    zauważyłeś gdzieś tam jakiegoś Papieża, albo może chociaż biskupa który tych
    ludzi do boju prowadził? A może chociaż publicznie namawiał?

    > Wybacz, ale mam styczność z osobami zbyt mocno związanymi z KK i zbyt
    > mocno zaangażowanymi w życie KK

    Znaczy się znasz papieża? Czy może autorów katechizmu? Bo wiesz ja też znam
    takich co to _niby_ są katolikami, ale sami nie widzą co wyznają. Na
    szczęście znam też takich którzy wiedzą i to najlepsi ludzi jakich znam.

    > Oczywiście, że nie ma. Tak samo jak nie ma w Koranie oraz tak samo jak nie
    > ma w konstytucji państwowej.

    A tam nie ma. Zarówno w Biblii jak i w Koranie jest zapis o karaniu śmiercią
    homoseksualistów.
    Z Koranu nie pamiętam a z Biblii to "nie pozwolisz żyć mężczyźnie
    współżyjącemu z mężczyzną".

    I zarówno Żydzi 3000 lat temu jaki i _niektórzy_ Muzułmanie jeszcze obecnie
    nadal tę karę stosują.

    A i chrześcijanie mieli taki okres że palili się nawzajem na stosach. Ale to
    było _kiedyś_.

    > To zwierzchnicy kościoła sami tworzą ramy, do których podporządkowania
    > zmuszają wszystkich i to niezależnie czy są to wierni tego kościoła czy
    > też nie.

    Do czego zmusza Ciebie papież Franciszek? Mnie do niczego.

    Pozdrawiam
    Ergie