eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieBrama automatyczna sie sama otwiera i alarm sie sam wlaczyl › Re: Brama automatyczna sie sama otwiera i alarm sie sam wlaczyl
  • Data: 2015-08-01 09:25:00
    Temat: Re: Brama automatyczna sie sama otwiera i alarm sie sam wlaczyl
    Od: Budyń <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 31 lipca 2015 21:06:23 UTC+2 użytkownik masti napisał:

    trafil sie taki felieton w temacie dyskusji:
    http://fakty.interia.pl/felietony/jasinski/news-plyn
    na-plec-a-plynny-rozum,nId,1861231

    zeby nie bylo ze tylko ja mam obiekcje :)

    nas tłuką sie bezideowo :)

    > Ty nie znasz i dlatego uważasz, ze to się nie dzieje?
    > Radio Maryja bezideowo opluwało Prezydenta Komorowskiego?

    ale roznice mniedzy dziecmi a RM to zauważasz?
    Co do komorowskiego -RM go jedzie ideowo jak najbardziej - gdyby nie to ze on katolik
    to specjalnie RM by go nie jechało (o formie nie wspominam). Kazdy rowniez katol ma
    prawo bladzic i robic glupie rzeczy np popierac invitro - ale jesli przy tym idzie do
    komunii szarga najwieksze swietosci i budzi sluszne oburzenie. Niech sie chlop
    zdecyduje, albo jest katolem, albo funkcjonariuszem układu. Tak naraz sie nie da.

    b.