eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieBrama automatyczna sie sama otwiera i alarm sie sam wlaczyl › Re: Brama automatyczna sie sama otwiera i alarm sie sam wlaczyl
  • Data: 2015-08-03 12:10:10
    Temat: Re: Brama automatyczna sie sama otwiera i alarm sie sam wlaczyl
    Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

    Budyń wrote:

> [...]
    z rozwoju społeczenstw. To nie religie ja wymyśliły, ale religie i przyzwoici ateisci
    ją uznają.

    ego-testamentu?gclid=CMDj8YPeiscCFeXbcgod_fgKMg

    uga,ksiega,mojzeszowa,rozdzial,20,wers,13,0,2,1,t.ht
    ml>

    > mozesz siegnac do jeszcze starszych tlumaczen, nawet po grecku :)

    Biblia Tysiąclecia jest tłumaczeniem używanym w liturgii Kościoła
    katolickiego w Polsce, zgodnie z Dekretem prymasa Polski z dnia 7 marca
    1966. Według wstępu do III wydania: tekst Biblii Tysiąclecia nabrał
    cech poniekąd tekstu oficjalnego, a Józef Glemp w 2006 określił ją
    wprost jako tłumaczenie oficjalne.

    Chcesz powiedzieć, zę nie wiesz jaki jest aktualnie obowiązujący tekst
    Bblii czy swiadomie go ignorujesz? to ty zwykły heretyk jesteś a nie
    katolik

    > Zatem jesli w jednym zdaniu stoi jak piszesz:
    > 13 Nie będziesz zabijał.
    >
    > a w tej samej ksiedze (nadal twoj link)
    > 12 Jeśli kto tak uderzy kogoś, że uderzony umrze, winien sam być śmiercią ukarany.
    > 14 Jeśli zaś ktoś posunąłby się do tego, że bliźniego zabiłby podstępnie, oderwiesz
    go nawet od mego ołtarza, aby ukarać śmiercią.
    > 15 Kto by uderzył swego ojca albo matkę, winien być ukarany śmiercią. 16 Kto by
    porwał człowieka i sprzedał go, albo znaleziono by go jeszcze w jego ręku, winien być
    ukarany śmiercią.
    > 17 Kto by złorzeczył ojcu albo matce, winien być ukarany śmiercią.
    > dalej
    > 17 Nie pozwolisz żyć czarownicy.
    > 18 Ktokolwiek by obcował ze zwierzęciem, winien być ukarany śmiercią.
    >
    > to kazdy choc troche obiektywny widzi ze nie wolno zabijac niewinnych. Po polsku to
    brzmi "nie popełnisz morderstwa" i tak stoi w najnowszym przekładzie.

    twierdzisz, że te opisy są ważniejsze od 10 przykazań, które objawił
    Bóg?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?