  • Data: 2009-07-05 21:20:55
    Temat: Re: Brama przesuwna-kupić czy zrobić samemu?
    Od: "Stolat" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No tak bywa z tymi instalacjami niestety. Brama to jednak nieco inny
    > zywiol. Jezeli masz doswiadczenie w spawaniu takich konstrukcji to pewnie
    > troche zaoszczedzisz, jezeli nigdy tego nie robiles to raczej sobie
    > odpusc. Widywalem juz takie wlasnoreczne twory, koszmar po prostu. Spawy
    > jak oplute, krzywe wszystko do tego posciagane, brak przekatnych i pionu.
    > Zalozenie do tego jakiejs automatyki bedzie wymagalo sporo cierpliwosci, a
    > autor co gorsza byl z siebie zadowolony. Tak wiec spawaj jak umiesz a jak
    > nie to oddaj to w diably komus kto to robil, bo wiele rzeczy bedziesz
> [...]

    No w sumie to nie spawałem, ale na studiach teorię poznałem :P.
    Teść natomiast coś tam rzeźbił.. Myśle, że dalibyśmy radę.
    ALe z tego co widzę to taka 3,6x1,55 kosztuje w granicach 2k.
    Ile mógłbym zaoszczędzić robiąc samemu?
    500 zł czy 1000 zł?
    Bo jeżeli 500zł to nawet nie będe się za to brał :).
    Ostanio sobie szafę wnękową chciałem zrobić (2,70x2,80x0,70) rozrysowałem,
    wysłame do firmy która tnie okleja i wyszło mi że będzie mnie kosztować
    jakieś 2k
    Koleś mi to zrobi za 2,8k niby 800 zł, ale ja bym to robił pewnie tydzień.
    Pozatym nie mam długiego samochodu i musiałbym kombinowac z transportem.