  • Data: 2009-07-08 23:08:07
    Temat: Re: Brama przesuwna-kupić czy zrobić samemu?
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Stolat" <c...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:h2r628$p08$3@nemesis.news.neostrada.pl...

    > No w sumie to nie spawałem, ale na studiach teorię poznałem :P.

    Kiepsko to widze. :-)

    > Teść natomiast coś tam rzeźbił.. Myśle, że dalibyśmy radę.

    Albo dacie, albo jakos ulepicie. :-)
    Wszystko sie da, Jackare ciekawie to opisal, chlop ma zapewne doswiadczenie.
    Ja tez sporo spawalem, na tyle duzo ze wiem iz nie jest to takie proste
    zadanie. Nie jest tez jakos szczegolnie trudne, ale o estetyke moze nie byc
    latwo. Kup sobie paczke elektrod (polecam Esab 3,2mm na poczatek) i wyspawaj
    ja na jakims zlomie. Warto tez zapoznac sie z jakas lektura teoretyczna
    (katy, kierunek i sposob prowadzenia elektrody) sporo to daje. Nie chodzi
    przeciez o to, zeby skleic to stopiona elektroda a o to ze stal spawana
    trzeba przetopic. Prowadzenie zbyt wolne elektrody moze powodowac wypalanie
    dziur, zbyt szybkie malo trwale spawy. Do tego dochodzi dobranie amperazu, w
    sumie nic nie zastapi praktyki. Jak masz do tego talent to pojdzie Ci bardzo
    szybko i bedziesz spawal jak stary. Jak nie to niestety bedziesz sie meczyl.
    Zycze pozytywnych efektow.

    Pozdro.. TK

    Pozdro.. TK