  • Data: 2010-08-19 05:16:43
    Temat: Re: Bruk debowy jak klasc ..
    Od: Tadeusz Smal <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mr. MAKARENA pisze:
    > Witam !
    > Na swojej dzialce lesnej postanowilem zrobic sobie sciezki z bruku debowego
    > . Kupilem dab , pocialem pila motorowa na plastry o grubosco ok 10 cm i
    > okorowalem . Poniewaz brak mi troche wprawy nie wyszlo to zbyt rowno i
    > niektore z plastrow o duzej srednicy wyszly mi troche krzywo , odchylka
    > wynosi +/- 2 cm . I teraz niewiem czy klasc jak leci na podsypce a potem
    > przeleciec ubijarka i liczyc ze wszystko sie wyprostuje , czy moze starac
    > sie kompensowac nierownosci podsypujac pod krzywizne troche piasku , czy
> [...]
    Witaj
    To nie tle brak wprawy ale miales za słaba piłe lub nieco za tepy
    lancuch przy cieciu pni
    Jezeli o te 2 cm to sie nie przejmuj bo nie bedzie tego widać po
    ulozeniu i wyrównaniu ubijarka.
    Powiem nawet wiecej ,ze takie nierownosci sa nawet wskazane bo jesienia
    po deszczach gdy dodatkowo drewno obrosnie glonami nierownosci krawedzi
    beda działały antyposlizgowo
    z pozdrowieniami i uśmiechami
    smal

    sklep: http://trawki.pl/