  • Data: 2010-08-23 18:29:08
    Temat: Re: Bruk debowy jak klasc ..
    Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Mr. MAKARENA" <m...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:4c723b86$0$20995$65785112@news.neostrada.pl...
    > do porad merytorycznych dla ludzi, którym rozwiązanie
    >
    > Jestes typowym klasycznym internetowym Trolem , musisz pouczac wszedzie i
    > wszystkich i zawsze musisz miec racje i ostatnie zdanie .

    Odnaleziony, zatopiony, odryza się nieudolnie ale jakoś musi.

    > Jedyna rada na trola to poprostu go zignorowac co niniejszym czynie .
    > EOT

    Nie mam zwyczaju etykietować kogokolwiek, bo to przywilej (czytaj: ułomność)
    Tobie podobnych.
    Zostałeś zidentyfikowany. Nie musi się Tobie to podobać. Gdybyś chciał
    zignorować zdemaskowanie Twojej indolencji zamikłbyś. Skoro nie zamilkłeś
    świadectwo o sobie sam dałeś.
    EOT-em się możesz wykpić gdzie chcesz. Tutaj zamoczyłeś.
    Oczywiście mój sąd jest subiektywny. Dirko może mieć inny.
    Ale Dirko to Dirko, a Ty, no cóż. Szkoda słów.