  • Data: 2012-02-14 11:34:30
    Temat: Re: Brykiety opalowe
    Od: "s_13" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > co do ekonomiki:
    > paczka RUF kosztowała mnie 7,50. Jest to 10kg, inaczej 12 kostek.
    > na wieczorne palenie wystarczy 8. Czyli za 15zł mam 3 dni palenia.
    > 15zł kosztuje worek wysezonowanego drzewa - 6 połówek, ok 0,065MP.
    > Taka ilość na 3 dni nie wystarczy, więc brykiet wychodzi korzystniej.
    > Pozostaje kwestia estetyki, oraz fakt, iż drewno można mnieć taniej.

    heh... podziel te połówki drewna na ósemki... wystarczy ci na tydzień...:-)
    fakty są takie, ze brykiet wychodzi drożej, ale masz powtarzalną jakość,
    drewno wychodzi (może wychodzić) taniej, ale zazwyczaj jak kupujesz
    "panie... suche jak wiór..." to palić nim normalnie możesz dopiero w
    następnym sezonie...

    pozdrawiam
    s_13