  • Data: 2012-02-14 11:15:19
    Temat: Re: Brykiety opalowe
    Od: Michał Madej <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    >nie jestem pewien, czy taki brykiet
    > spali sie w nim czytso i bez strat.

    z doświadczenia - spali się bardzo ładnie, na pył dosłownie.

    co do ekonomiki:
    paczka RUF kosztowała mnie 7,50. Jest to 10kg, inaczej 12 kostek.
    na wieczorne palenie wystarczy 8. Czyli za 15zł mam 3 dni palenia.
    15zł kosztuje worek wysezonowanego drzewa - 6 połówek, ok 0,065MP.
    Taka ilość na 3 dni nie wystarczy, więc brykiet wychodzi korzystniej.
    Pozostaje kwestia estetyki, oraz fakt, iż drewno można mnieć taniej.
    --
    eM