    Subject: Re: Budowa Liściastego
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    From: lleeoo <l...@p...onet.pl>
    Date: Tue, 13 Sep 2016 08:36:43 +0200

    W dniu 2016-09-13 o 07:34, Budyń pisze:

    > drewno jest nieokorowane i jakis robal moze sie uaktywnic. U mnie jeden był, kilka
    lat było słychac jak chrupie. Przy remoncie sie okazało ze deskę 3cm na dlugosci 2m
    solidnie zeżarł. A potem zdechł.

    > Weż ogrodowy spryskiwacz i całosc od srodka pojedz impegnatem póki jeszcze mozesz
    tam łazic.

    > Aha, sciane garazu miedzy budynkiem to bym ocieplił, 5cm styropianu tam daj.
    >
    > b.

    Nie wiem czy tak się umawiałeś z wykonawcą ale to jakiś żart z tym
    deskowaniem dachu. Masz jako deskowanie najtańszy sort tarcicy która
    jako tako trzyma wymiar, taniej na tartaku kupisz już tylko opał.
    To drewno nie powinno mieć nawet kawałka kory bo będą problemy.