  • Data: 2016-09-13 16:31:07
    Temat: Re: Budowa Liściastego
    Od: Budyń <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 13 września 2016 14:21:34 UTC+2 użytkownik Myjk napisał:
    > Tue, 13 Sep 2016 09:58:28 +0200, KIKI

    > Nie musi ocieplać ścian garażu. Może chce mieć cieplejszy garaż ogrzewany
    > przez przenikanie z domu. Nie ma przeciwwskazań, poza uwzględnieniem tego w
    > ogrzewaniu przylegających pomieszczeń. Ja też ostatecznie chyba nie ocieplę
    > ściany przylegającej do domu -- to niecała 1MWh ciepła per sezon, co przy
    > PC i nieco cieplejszym garażu bez inwestowania w jego ogrzewanie, dramatu
    > nie czyni.

    to kolejna mwh wywalona bez sensu. Cieplej w garazu bedzie o stopnien, czyli zamiast
    5 bedzie 6 - nic z takiej roznicy nie wynika,zadna wygoda - a tylko straty ciepla.
    Jesli w garazu ma byc czasem cieplo to musi tam byc grzejnik włączany wtedy kiedy
    trzeba.
    A jesli ma byc tylko powyzej zera to trzeba zaizolowac sciany, i nie izolowac
    podłogi.

    b.