  • Data: 2016-09-14 11:52:50
    Temat: Re: Budowa Liściastego
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tue, 13 Sep 2016 14:23:41 +0200, quent

    > Może mieć to sens jesli nad garażem nie ma (a u liściastego nie ma)
    > pomieszczenia mieszkalnego, które byłoby mocno wychładzane.

    U mnie nad 1/4 garażu jest łazienka. Ten narożnik będzie oczywiście
    docieplony -- aczkolwiek tutaj też można niedocieplać, a jedynie uwzględnić
    większą moc grzewczą w tym pomieszczeniu. Ale dla takiego rozwiązania nie
    były policzone moje "straty", a tylko dla braku ocieplenia ścian na
    parterze ("kotłowni", łazienki i wiatrołapu) aby utrzymać zawsze w garażu
    temp. > 4sC.

    --
    Pozdor
    Myjk