  • Data: 2016-09-15 14:28:50
    Temat: Re: Budowa Liściastego
    Od: quent <q...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Mogę tylko po swoim doświadczeniu stwierdzić. Dom mam podobny. Strop też lekki suchy
    i wiązary.
    wietrzyłem do zimy ale dopiero zimą zaczęła wyłazic wilgoć zewsząd. Klapa od wyłazu
    na strych mi spleśniała, po szybach się lało... tak się rosilo.
    Na pewno nie robiłbym na twoim miejscu jakiegoś umeblowania na większą skalę przed
    pierwszą zimą.

    Pamiętam że zrobiłem u siebie sylwestra a na zewnątrz był spory mróz. Jak
    otworzyliśmy drzwi tarasowe to buchnęło z wnętrza mgłą jak z czajnika ;-)