  • Data: 2012-08-09 11:55:01
    Temat: Re: Budowa a zdrowie
    Od: "Adams" <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czesc :-)

    Hehehe, no moze ja cos napisze, pierdolencji widze dostatek :D

    > Niestety u nas inwestor od początku nie ma pieniędzy i tak naprawdę nie
    > stać go na dom. Nie stać bo to nie on powinien wykonywać prace budowlane i
    > wykończeniowe a firma.
    > On powinien zarabiać pieniądze i zajmować się rodziną a fachowcy powinni
    > tym się zająć ...
    >
    > Mówienie że ktoś lubi całe dnie i nocy harować fizycznie i się wykończać
    > to zwykłe pierdolenie głupot ...
    > Robi się to bo nie stać ich na wynajęcie fachowców ...

    Kaszpir, czytasz grupe ... niedawno byl tu przypadek
    kiedy koles zdal sie na laske budowniczych tak, ze
    na chudziaku dom postawili.

    Znam ludzi o niewyobrazalenej dla zwyklego smierelnika
    kasie ktorzy mnosto rzeczy robia sami, zreszta najczesciej
    z tego wynika ich bogactwo ;-)

    Znam ludzi o mocno konfliktowym charakterze ktorzy uwazaja
    ze jak sam nie zrobi to inny tylko to spierdoli, Ci najszczesciej
    cale zycie sie budują i budują, wszystko wiedzą najlepiej, wszedzie
    byli, wszystko widzieli itp itd. oczywiscie wszystko w tym samym
    czasie co budowa, z takimi do wodki ja osobiscie nie siadam :D

    Sa tez tzw leworeczni co faktycznie nic nie zrobią bo nie potrafią.

    Budowa to taka skarbonka bez dna, ile bys nie mial pieniedzy to wszystko
    przyjmnie.

    Co do przykladowego szwagra i jego zaslabniecia.

    Na budowie jak to na budowie, wdychasz swinstwa, upal, skwar,
    kurz, odwodnienie, organizm moze sie zbuntowac po prostu daje
    sygnal ze w takich warunkach to on pracowac nie bedzie.
    Dokladnie filozofii, ocenianie, to zwykle swinstwo z nuta zazdrosci.

    Ale to jest moje zdanie.

    pozdrawiam
    Adams