  • Data: 2012-08-09 14:23:28
    Temat: Re: Budowa a zdrowie
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "/// Kaszpir ///" napisał w wiadomości grup

    > Wiesz co nie chrzań głupot ...
    > Bo wciskanie kitu że harowanie na budowie przez setki/tysiące (godzin) to
    > taka sielanka i przyjemność .
    > Przyjemność chyba dla masochisty ...
    > Ludzie to robią bo nie stać ich na wynajęcie fachowców ..
    > Taka jest prawda ...

    To widać nie pracowałeś w biurze. Ja wolę pracować 12h na budowie niż 8h w
    biurze.

    > Miło to jest spędzić czas z dziećmi i z rodziną. Zamiast harować na
    > budowie pójść na spacer , do kina , do restauracji czy też gdzieś pojechać
    > Wiem co to znaczy taka praca , bo sam wykończeniówkę robiłem sam z teściem

    Jakie "harować"? Cóż takiego strasznego robiłeś?

    > Podlewanie ogrodu czy też przejechanie kosiarką jest delikatnie mówiąc
    > mniej męczące i wymagające od wykończeniówki lub budowy , wiem bo sam z
    > teściem robiłem wykończeniówkę i wiem że poddasze będą robili już zapewne
    > fachowcy , bo wiem ile zrobienie wykończenia na parterze kosztowało mnie
    > pracy i wysiłku ...

    Masz jakieś traumatyczne wspomnienia :-)

    A ja np. wolę kłaść gładzie niż kosić trawę czy tym bardziej siedzieć w
    biurze.

    Po ośmiu godzinach w biurze z radością jadę odpocząć na budowie.

    Pozdrawiam
    Ergie