  • Data: 2012-08-09 19:34:51
    Temat: Re: Budowa a zdrowie
    Od: Robert G <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik /// Kaszpir /// napisał:

    > Ja się tak zastanawiam jeśli wszyscy Polacy to tacy super budowlańcy i
    > wszystko potrafią lepiej zrobić niż fachowcy to czemu kupują np.
    > samochody ?

    Mam wrażenie, że znowu ciut pomyliłeś pojęcia...
    Przeciętny budujący owszem, nie najmuje firmy, co to mu kompleksowo cały
    dom zbuduje, ale najmuje ekipy do poszczególnych etapów robót, a jak
    czuje się na siłach pewne drobne prace wykonać, to to robi...

    Zarządzanie całością jednak zostawia sobie, bo o tym jest przekonany, że
    zrobi to z największą korzyścią dla siebie... i tak z reguły bywa, bo
    ktoś nie zarządzi nigdy Twoimi pieniędzmi tak racjonalnie jak Ty sam hehe...

    I stąd jak to powiadasz często, ludzi nie stać na firmy budujące domy od
    A do Z... ano nie stać. I mnie też na takie budowanie nie było stać.
    Wolałem zaoszczędzić te sto tysięcy i zarządzać budową sam.

    pozdrawiam
    Robert G.