  • Data: 2012-08-10 13:13:40
    Temat: Re: Budowa a zdrowie
    Od: "/// Kaszpir ///" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Zgoda, ale już taka rzecz mieć ogródek do zabawy, albo tylko asfalt
    >pomiędzy blokami robi różnicę.

    Nie do końca ...

    Na osiedlu jest plac zabaw i jest mnóstwo dzieciaków ...
    Kupując dom bardzo często nie ma się żadnych sąsiadów lub kontakty z nimi
    blokują masywne ogrodzenia.
    Dzieciaki muszą więc bawić się same ...

    A dla dzieciaków ważniejsi jest towarzystwo niż ich piękny plac zabaw tylko
    dla nich ...

    My dlatego wybraliśmy małe osiedle na którym są dzieci. Wiem ze będą miały
    się z kim bawić ...

    >Zgadza się powinno się porównywać medianę... ale na rodzinę!
    >Mieszkam na śląsku. Owszem zarobki są tu wyższe niż średnia w kraju, ale
    >też ceny są wyższe. Tam, gdzie są niższe zarobki to i ceny gruntów i
    >materiałów i robocizny też są niższe.

    Z tym się nie zgodzę ...
    Bywam w innych miastach i ceny są zbliżone albo takie same ...
    Ceny w sklepach sieciowych (Biedronka,Lidl) są identyczne ...

    A robocizna ?
    Wcale nie ...
    Czasami patrzę na średnie ceny robocizny to w Warszawie jest taniej niż u
    nas ...
    Po prostu tam jest olbrzymia konkurencja a co za tym idzie ceny są bardziej
    konkurencyjne ...
    Ceny materiałów ?
    U nas bardzo wysokie. Mała konkurencja więc ceny wysokie. WIększość rzeczy
    kupują przez internet ...

    >Wiele rzeczy zamawiam przez internet z hurtowni w innych częściach kraju bo
    >różnice w cenie są tak duże że przewyższają koszt transportu.

    To samo ja robię ...
    To mi że tam gdzie sie mniej zarabia jest taniej . Niestety bardzo często
    jest drożej bo mniejsza konkurencja ...