    From: "Mirek" <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Budowa, developer i kontrole.
    Date: Thu, 21 May 2009 15:15:28 +0200

    Użytkownik "Tomek" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:gv3hup$itr$1@news.onet.pl...
> [...]

    Państwowa Inspekcja Pracy, Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego jest
    jeszcze w tym kraju z 50 instytucji które mogą utrudnić developerowi
    prowadzenie byznesu :) Z tym że jakby wszyscy się zjechali to już na pewno
    droga będzie zablokowana.

    > Masz w tym jakis interes? To ich problem przeciez. Moze pracodawca
    > zapewnil im ubrania ochronne i pozostale wymagane rzeczy, a im cieplo w
    > mozg i nie chodza w kaskach? A moze stwierdzil ze kaski za drogie i niech
    > robia bez. Wtedy to jego problem. Ale ciagle nie Twoj.

    dlaczego nie jego ? Jak się stanie jakiś wypadek na budowie to myślisz że
    nie będą go i sąsiadów ciągali za świadka ?
    A jak ten beton zapcha kanalizacje i będą mu ryli pod oknem to też nie jego
    interes ?
    A środowisko to nie nasz wspólny interes ?
    i w końcu, może ma taki charakter że jak się można do czegoś przyczepić to
    się przyczepia a na grupie poprosił o pomoc tylko ;)

    wydaje mi sie że muszą mieć, ja jak podłączałem wode gdzie operacja trwała
    1h (droga gminna) to musiałem mieć pozwolenie na zajęcie pasa drogowego, ba
    powiem więcej, najpierw musiałem wystąpić o możliwość zajęcia pasa drogowego
    a dopiero potem o jego zajęcie. A teraz za mój kawałek rury pod drogą musze
    co roku 20 zł płacić

    możesz dzwonić na straż miejską chociaż wątpie żeby to coś dało, ale może Ci
    ulży ;)

    > Tobie chyba glownie o to chodzi :) A moze maja pozwolenie na zajecie pasa.
    > Czasami nie da rady inaczej, w mojej okolicy buduje sie sporo domow i
    > ludzie sa wyrozumiali.

    póki budują sami, jak skończą to nie będą wyrozumiali, ot polska właśnie ;)

    > Wiadomo, dzis przyjezdza do mnie ciezki transport, przyblokuje troche
    > droge a jutro ktos inny spowoduje jakies utrudnienia. Dla zabawy przeciez
    > nikt nie parkuje 25t ciezarowa na chodniku.

    w "Misiu" parkowały ;)

    > --
    > Tomek

    Mirek