  • Data: 2014-08-25 12:31:43
    Temat: Re: Budowa sauny ogrodowej
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 25 Aug 2014 02:39:11 -0700 (PDT), Adam napisał(a):
    (...)

    Bardzo dziekuje za wyliczenie!

    Sama goraca kabina bedzie mniejsza - pewnie 2 x 2. Te ok. 2 na 3 metry
    liczylem z jakims mikroprzedsionkiem. Tak czy inaczej nawet 7,5kw jest
    calkiem osiagalna moca takich piecy. Te maja po 13:

    http://allegro.pl/sauna-piec-do-sauny-opalany-drewne
    m-harvia-m1-i4525351312.html
    http://allegro.pl/sauna-piec-do-sauny-opalany-drewne
    m-harvia-m3-sl-i4525395391.html

    Co do szczelnosci, tez mam wapliwosci. Co prawda poszczegolne
    baliki/kanciaki chce laczyc "na obce pioro" (oczywiscie poza zaciosami na
    rogach) i "obtykac" od zewnatrz, ale nie wykluczam wybicia wnetrza
    swierkowymi deseczkami o gr. ok 1 cm. Dalbym je na "ruszcie", a pustke
    wypelnil jakims ociepleniem. Gdyby taka szczelina byla wentylowana, to nie
    powinno sie nic zlego dziac. Zreszta wilgotnosc w saunie jest niska. Tylko
    problem mam z wyborem tego ocieplenia. Bardzo nie chce welny, folii itp.
    Predzej wapnowane wiory.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl