  • Data: 2014-08-27 10:25:12
    Temat: Re: Budowa sauny ogrodowej
    Od: "Smerf" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Maciek"
    > Dobra - powiedzmy, ze zdecyduje sie jednak na szkielet i jednak ocieplany
    > klasycznie, czyli welna mineralna.

    Wydaje mi się, że to lepszy pomysł aniżeli pierwotny, czyli nieocieplanie w
    ogóle.
    Z resztą 'typowe' domki są ocieplane.

    > Jak to ocieplac, jezeli wewnatrz temperatura bedzie siegac 110 stopni?
    > Jak uniknac skraplania sie pary na spodniej warstwie wewnetrznej
    > "boazerii"?

    Hmm, nie wiem czy coś takiego będzie miało miejsce. Wilgotność w saunie
    podczas grzania jest znikoma. Myślę, że wszystko wyschnie w wiór.
    Możesz przemyśleć umieszczenie folii, którą na Twoim miejscu też bym
    umieścił po wewnętrznej stronie wełny.
    Do tego wentylacja wedle przyjętych zasad.

    Nie wiem co myślą inni, mi się wydaje, że powyższy problem nie wystąpi.

    pzdr
    mar