  • Data: 2012-02-27 17:48:47
    Temat: Re: Budownictwo wielolokalowe
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "enemyunknown" <r...@s...fr.pl> napisał w wiadomości
    news:f05dc950-8610-4e8b-897b-363b8a3205fc@z31g2000vb
    t.googlegroups.com...
    On 24 Lut, 20:08, "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl>
    wrote:

    > to tak na szybko bo nie wiele danych znamy. Acha jak wyjdzie ci budynek o
    > wysokosci powyzej 12m wg przepisow (to najlepiej powie ci projektant) lub
    > ma
    > wiecej niz 4 kondygnacje to nie ocieplisz styropianem tylko musi byc welna
    > gdyz budynek jest wtedy sredniowysoki .

    Ale wełna tylko od tej wysokości w górę.

    Bardzo możliwe ze masz racje- nie jestem architektem, choc znajac polskie
    realia to tez zalezy to od lokalnych strazakow (mowie to na podstawie
    doswiadczen kumpli ktorym strazacy chcieli wymyslac kwadratowe jaja nie
    patrzac ze projekt budowlany byl zatwierdzony w urzedzie i podbity przez
    uprawnionego rzeczoznawce- ale tam jak wszedzie zawsze chodzilo o kase)