  • 1. Data: 2012-02-23 11:09:23
    Temat: Budownictwo wielolokalowe
    Od: "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOgazeta.pl>

    Witam
    Mam działkę ok. 3000 m2 i jako osoba prywatna myślę wybudować budynek pod
    wynajem z wydzielonymi kilkoma samodzielnymi mieszkaniami. Może ktoś jest na
    bieżąco i podpowie co i jak odnośnie przepisów?

    --=olo=--

  • 2. Data: 2012-02-23 11:47:04
    Temat: Re: Budownictwo wielolokalowe
    Od: "Budyń" <b...@g...pl>

    Użytkownik "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOgazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wynajem z wydzielonymi kilkoma samodzielnymi mieszkaniami. Może ktoś jest
    > na bieżąco i podpowie co i jak odnośnie przepisów?

    zacznij od poczytania miejscowego planu

    b.

  • 3. Data: 2012-02-23 11:50:26
    Od: "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOgazeta.pl>

    (...)
    > zacznij od poczytania miejscowego planu

    dobra, ale pomijając to

    --=olo=--

  • 4. Data: 2012-02-23 12:06:45
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    --=olo=-- wrote:
> [...]
    > pod wynajem z wydzielonymi kilkoma samodzielnymi mieszkaniami. Może
    > ktoś jest na bieżąco i podpowie co i jak odnośnie przepisów?

    hohoho...

    wonabi dewloper :)

    weź kogoś zatrudnij jak nie masz zielonego pojecia o temacie, bo mozesz
    ostro wtopić.

  • 5. Data: 2012-02-23 12:08:14
    Od: "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOgazeta.pl>

    > hohoho...
    >
    > wonabi dewloper :)
    >
    > weź kogoś zatrudnij jak nie masz zielonego pojecia o temacie, bo mozesz
    > ostro wtopić.

    qurwa a może jakieś konkrety a nie porady od parady

    --=olo=--

  • 6. Data: 2012-02-23 12:18:04
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    --=olo=-- wrote:

    > qurwa a może jakieś konkrety a nie porady od parady

    weź sobie kup szare mydło i wymyj usta.

    porada jest bardzo dobra, jakbyś był w stanie temat zgłębić to byś tu nie
    pisał a jak nie masz zdolności to lepiej zatrudnij kogoś kto sie na temacie
    zna.

  • 7. Data: 2012-02-23 12:27:07
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    >Użytkownik "--=olo=--" napisał w wiadomości grup

    qurwa a może jakieś konkrety a nie porady od parady

    Konkret w sumie najważniejszy dostałeś- zacznij od MPZP,

  • 8. Data: 2012-02-23 12:58:49
    Od: "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOgazeta.pl>

    (...)
    rzuciłem pytanie z ciekawości, na razie się po urzędach nie włóczyłem, bo
    chciałem czegoś od praktyków się dowiedzieć ale jak widać, grupa schodzi na
    psy

    --=olo=--

  • 9. Data: 2012-02-23 13:16:15
    Od: "Budyń" <b...@g...pl>

> [...]
    > chciałem czegoś od praktyków się dowiedzieć ale jak widać, grupa schodzi

    jakie pytanie taka odpowiedź :-)

    b.

  • 10. Data: 2012-02-23 14:37:36
    Od: "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOgazeta.pl>