  • Data: 2021-06-07 21:59:56
    Temat: Re: Budujemy Nowy Dom
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Nie odniesiesz sie?

    > Jetes manipulatorem ale wybacz, głupim manipulatorem. Przede
    > wszystkim nie potrafisz za sobą pociągnąć mas. Nie potrafisz w
    > żaden logiczny sposób uzasadnić swojego zdania. Twoja formuła to '
    > nie bo nie". Poza tym przy procesach liczonych w latach wymagasz
    > odpowiedzi na jutro. Albo przewidzenia w przypadku spełnienia
    > warunków powstanie kryzysu w budownictwie o ile stanieją
    > nieruchomości. Zdajeszvsobie sprawę że nieruchomości mogą zdrożeć
    > a i tak stanieją jeśli zostaną spełnione pewne warunki? Grunspan z
    > Ziemi Obiecanej powiedział by że masz pan małe myszki w głowie.

    Zenku, inwektywy zostaw sobie dla mamusi.
    Co do meritum, ja po prostu nie udaje ze wiem. ty udajesz twierdzac w
    rozmowie o nowym ładzie ze uproszczenia z niego wynikajace doprowadza
    do spadku cen nieruchomosci o 50%.
    to twoja teza.
    Przyparty do muru zaczynasz wyjezdzac ze nikt nie wie, ze predykcja o
    liczbie ludnosci na 2050, ze nagle wszyscy ukraincy wyjada, ze nagle
    całkowicie zmieni sie system budowy domów etc.

    Wiec wybacz ze traktuje to co piszesz na powaznie i probuje dowiedziec
    sie co miałes na mysli i na podstawie jakich przesłanek wyciagasz
    wnioski.

    I zeby była jasnosc (chociaz juz o tym mowiłem) - ja nie twierdze, ze
    ceny beda rosły w tym tempie w nieskonczonosc, ja tylko mowie ze na
    dzis nie widze przesłanek zeby spadły o 50% tylko dlatego ze bedzie
    mozna dom 70metrów wybudować bez kierbuda strugajac sobie w weekend
    klocki ze styro...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jestem mały Talibanek, mam granatów cały dzbanek, nuklearną walizeczkę