  • Data: 2013-10-15 07:20:18
    Temat: Re: Budynek gospodarczy - pozwolenie
    Od: "MarekPasek" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Budyń <b...@r...pl> pisze:
    > Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...com> napisał w wiadomości
    >

    > głosisz jakies dziwnosci tutaj - sam przytocz linke ze 5cm to za mało.
    > Jasne ze muszą być zachowane inne przepisy. Tylko wskaz te które
    > zabraniają tak budować.

    Jak tu w naszym kraju cos budować?
    Wczoraj wydzwoniłem do 4-ch Starostw Wydz. Architektury (w dwoch woj.) z
    pytaniem jakie warunki ma spełaniać budynek gospodarczy (na zgłoszenie)
    jeśli chodzi o odległośc posadowienia od istniejących budynków.
    Za każdym razem otzrymywałem inna odpowiedź, a to mozna przyblizyc budynek
    na min, odl. np. 5cm, aż do innych wypowiedzi do max 80 cm. odsuniecia od
    budynku. Nikt nie umiał mi podac konkretnych przepisów. Były odpowiedzi w
    formie, prosze usytuowac obiekt tak aby miał przerwe pomiędzy budynkami.
    Państwo w Państwie.