  • Data: 2013-02-20 12:38:14
    Temat: Re: Byli już?
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:9e952765-a3b7-4ade-8ea5-d9cfbbd26950@googlegrou
    ps.com...
    W dniu środa, 20 lutego 2013 09:27:03 UTC+1 użytkownik 4CX250 napisał:
    > http://biznes.onet.pl/kontrolerzy-ruszaja-na-pomiar,
    18496,5425303,1,prasa-detal

    >Na razie nikt nie zadał podstawowego pytania "Czy chodzili by jak by nie
    >było oszustw?".

    Oszustwem jest,że muszę płacić podatek od gruntu pod domem oraz drugi raz za
    powierzchnię mieszkalną tego domu n atym gruncie.
    Oszustwem jest, że muszę płacić podatek od kawałka ziemi który kupiłem,
    wzdłuż drogi, który drogowcy uważają za swój ale jak zrobią chodnik i trzeba
    uprzątnąć ze śniegu to ktoś inny przypomni sobie że to mój obowiązek jest to
    odśnieżać.
    Oszustwem jest, że jak zgłoszę że droga (gruntowa) ma dziury to nikogo to
    nie interesuje i drogowcy każą sobie radzić samemu.
    Oszustwem jest, że mnie pytano a nie drogowców o zgodę aby w tym pasie ziemi
    umieścić kanalizację skoro to drogowcy są właścicielami.