  • Data: 2013-02-20 12:38:13
    Temat: Re: Byli ju??
    Od: quent <q...@b...gmail.kom> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-02-20 12:21, Maniek4 pisze:
    > Zgadza sie, tylko jak zaufac komus, kto glosi takie rzeczy?

    Jakie?
    Rozmawiamy o gospodarce mam nadzieję.
    Sprawy JKM z homosiami i niepełnosprawnymi mnie nie interesują.
    Z tego co wiem nie postuluje on żadnych przywilejów dla nikogo więc
    prawo nie będzie tego w ogóle regulowało.

    Z drugiej strony program gosp. to jedno a możliwość jego realizacji to
    druga sprawa.
    Nie bądźmy naiwni, nawet gdyby UPR/NP_JKM weszło do sejmu to rządu nigdy
    sami nie utworzą. Ludzie NIGDY aż tak nie zmądrzeją ;-)
    Liczyć można jedynie na ok. 15%. Więcej ludzi nie jest w stanie pojąć
    tego o czym mówi JKM.
    Stąd gdyby chociaż mała część z ich programu gospodarczego została
    zrealizowana to i tak byłoby dobrze.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info