    From: "Amir" <d...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: C.W.U. prądem wyniki
    Date: Mon, 28 May 2012 10:39:20 +0200

    > Mam od 2 dni osobny podlicznik prądu. Zużycie 20kWh na dobę.
    > Piec mi grzał ze 2 razy na dobę tak po 30-45 minut co daje jakieś 6 litrów
    > oleju po 4.10 PLN czyli 25zł. Prąd wychodzi mi 0.622PLN za kilowatogodzinę
    > bez wnikania w w rachunek podzieliłem kwotę za pół roku przez ilość
    > odczytanych kWh.
    > Wychodzi taniej na prąd ! niż olejem !

    A jaki wielki masz zbiornik na wodę? 300l albo więcej?

    Ja wlasnie przeszedlem też na grzanie grzałką wody, dziennie za ok 6zł idzie
    ale np po weekendzie jak wracam, to dogrzewam sobie wodę aby było szybko
    węglem, odcinam węzownicę i podłaczam grzałkę. Sama grzałka od 23 do
    60stopni za długo by grzała.

    Ostatnio zamknąłem wężownice wejście i wyjście, nie pomyślalem, ze w tym
    małym odcinku wytworzyć sie moze ciśnienie :) nic sie nei stało, ale
    trzelilo jak otworzyłem węzownice.

    Teraz zamknąłem tylko wejście wężownicy,
    Nie zamykaąc jej wogole mimo, iż pompka nie chodziła woda wychładzała się
    znacznie szybciej.