  • Data: 2012-05-28 14:09:54
    Temat: Re: C.W.U. prądem wyniki
    Od: "kiki" <...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Kris" <k...@g...com> wrote in message
    news:df991fbc-5fcf-4690-bb20-ab0a3b56faec@googlegrou
    ps.com...
    W dniu poniedziałek, 28 maja 2012 13:34:38 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Ja 360zł płace za prad na dwa miechy, i to za "cały" prad nie tylko CWU.

    Za prąd ja płacę normalnie około 500zł na miesiąc. Gotowanie, światło,
    komputery, telewizory.
    Musiałem chwilowo wyłączyć piec ze wzgledu na zmianę opału. Nie mam zapasu
    oleju ani jeszcze gazu.
    Nic nie poradzę :-(
    Ale przynajmniej wiadomo ile schodzi prądu. Nie wyłączam grzania wody w
    ogóle. Taryfa zwykła, bez drugiej taryfy.