    From: "kiki" <...@p...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: C.W.U. prądem wyniki
    Date: Mon, 28 May 2012 13:15:14 +0200

    "Amir" <d...@g...pl> wrote in message
    news:jpvdjp$gfj$1@inews.gazeta.pl...

    > A jaki wielki masz zbiornik na wodę? 300l albo więcej?

    400L ale to ma chyba małe znaczenie. Pobiera prądu tyle ile zużyjesz ciepłej
    wody. Obecnie temperatura mierzona dallasem DS18B20 na górze zbiornika to
    51.6 stopnia.
    Zmniejszam powoli temperaturę żeby wyczaić jak ustawić pokrętło. Zejdę tak
    do 49.5-50 stopni i zobaczymy.
    Obecnie teraz godzina 13:00 zużycie 93kWh od 23-go maja od godziny 17:00
    To jest prawie 5 dób i około 20kW dziennie

    > Teraz zamknąłem tylko wejście wężownicy,
    > Nie zamykaąc jej wogole mimo, iż pompka nie chodziła woda wychładzała się
    > znacznie szybciej.

    A to cenna uwaga :-)
    Będę schodził na dół to zaraz to sprawdzę :-) Wejście wężownicy jest na
    górze. Złapię ręką i ci powiem :-) Że też na to nie wpadłem :-)