  • Data: 2011-08-08 10:12:44
    Temat: Re: CWU latem - kolektory czy pompa ciepła
    Od: "kogutek" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marek Dyjor <m...@p...onet.pl> napisał(a):

    > a policzyłeś już ule wydasz aby zaoszczędzić te 500 zł rocznie? :)
    >
    > acha czas pracy który temu poświęcisz możesz wycenić wg stawki od 35zł/r-g w
    > góre

    Wydam na pewno mniej niż gdybym u Ciebie kupił przecenioną pomp pompę ciepła.
    A ile nerwów bym oszczędził bo w życiu byś nie potrafił jej zamontować tak jak
    ja bym chciał. "Tak to się nie da" bym tylko słyszał. Aha. Czas swojej pracy
    mogę dla siebie wycenic od 0zł do 10000000 złotych za godzinę. Ciekaw jestem
    ile chciałeś płacić emerytowi. Też od 35 zł w górę. Zanim wejdziesz na cudze
    podwórko popatrz jak masz na swoim a potem krytykuj. Pytasz gdzie indziej jak
    chcę to zrobić. Napisałem w tym temacie. Wychodzi że nawet jak bym Ci
    wytłumaczył to i tak nie będziesz wiedział o co chodzi. Nie przejmuj się, dużo
    ludzi teraz tak ma, nie odstajesz od przeciętnej. Do skręcania rur specjalna
    inteligencja nie jest potrzebna.