    From: robertr <r...@c...com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: CWU w domu na paliwo stałe - jak rozwiazac ?
    Date: Sat, 14 Feb 2009 23:27:12 -0800 (PST)

    On 14 Lut, 16:54, "Kane" <s...@s...pl> wrote:
    > Przepływowy podgrzewacz odpada - przeszukałem net, nie mozna do nich wpiac
    > na zasilaniu ciepłej wody, pozatym wymagają dużej mocy (musialbym zwiekszyc
    > przydzial specjalnie dla niego - obecnie mam 13kW na caly dom).
    >

    > Kane

    Dlaczego przepływowy odpada ?
    Przecież teraz to standard przepływowy do solara, dostosowujacy moc
    grzania do temperatury wody wejściowej - są jakieś ograniczenia
    temperatury wody na wejściu.( nie pamiętam dokładnie nie więcej niż 80
    C czy coś takiego). Nie sa też drogie Produkcji polskiej kupisz za
    mniej niz 1000. Jedyny problem to dość duze tłumienie ciśnienia wody.
    pozdr