    From: "Ergie" <e...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Ceny energi
    Date: Wed, 8 Jul 2015 10:20:36 +0200
    <mn6315$l45$1@node2.news.atman.pl>
    <d...@g...com>
    <mndcd5$tio$1@node2.news.atman.pl>
    <c...@g...com>
    <mng8fg$mld$1@node2.news.atman.pl>
    <2...@g...com>
    <mngp35$7r4$1@node2.news.atman.pl>
    <9...@g...com>
    <b...@g...com>
    <d...@g...com>

    dyskusyjnych:da757cda-96f4-4ecd-bdcf-f5d8bede982a@go
    oglegroups.com...

    > Aktualnie kreuja "Nowoczesna Polske", a topia Platforme Obywatelska.

    Kto kreuje NP?
    Biorę gazetę wyborczą a tam Kukiz i Szydło,włączam TVN a tam Kukiz i Szydło.
    Analiza każdego sondażu zaczyna się od zdania na temat Kukiza - czy mu
    wzrosło czy spadło.

    I bynajmniej nie nazwałbym tego kreowaniem a raczej zwykłą medialną
    histerią - to samo było z Lepperem, czy Palikotem - ot pojawia się "nowa
    krew" to zlatują się dziennikarskie "pijawki".

    > Taka zamiana rol, geby przy korycie zostana te same, nawet zalozycielem
    > NP jest zalozyciel PO (pan Frasyniuk) :)

    > Co ciekawe w sondazu NP kiedy jeszcze istniala tylko w teorii juz miala
    > ponad 10% w TVNie, chociaz ja np., ktory czytam dosc duzo newsow
    > polityczych
    > i wiem przypuszczalnie o polityce wiecej niz 99% spoleczenstwa wtedy nigdy
    > o takim tworze nawet nie slyszalem :-))

    Partii Kukiza nie ma nawet w teorii a sondaże dają jej 20%. Taki urok
    sondaży. Co by nie robić to Petru nie ma szans być nową PO co najwyżej UW
    czyli partią "inteligencka" z poparciem 10-15% któa zawsze będzie miała
    "rację" ale nic nie osiągnie.

    > Majac media w garsci mozna wypromowac najwieksze scierwo bez najmniejszego
    > klopotu. Ludzie wierza w to, co gada pan z kolorowego pudla.

    Gdyby tak było to nie byłoby zmian: AWS -> SLD -> PIS -> PO tylko ciągle
    rządziłoby SLD.

    Pozdrawiam
    Ergie