  • Data: 2015-07-08 13:17:37
    Temat: Re: Ceny energi
    Od: Budyń <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 8 lipca 2015 12:01:46 UTC+2 użytkownik Ergie napisał:
    > Użytkownik "Budyń" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

> [...]
    > siebie.
    >
    > Kukiz ciągle nie pokazał programu (kalka z CAS to nie program partii) i już
    > zaczyna tracić - młodzi szybko się "nudzą". Pytanie kto ich "zagospodaruje".
    > Czy PO uda się straszyć młodych Szydłą, czy PiS ich przekona że Kaczyński
    > jest "schowany" na zawsze.
    >
    > Na dzień dzisiejszy (bo program może się jeszcze wielokrotnie zmienić) nie
    > wróże pani Szydło przyszłości wśród młodych - a to dlatego że chce
    > opodatkować banki (co samo w sobie nie jest złe) ale chce opodatkować

    gdyby było odwrotnie to bys piszczal ze robi skok na oszczednosci polakow :-)
    A bank obracajac oszczednosciami generuje zyski - i zyskiem tym sie podzieli.
    Nie widze tu specjalnie nic złego. W teorie ze bank w calosci przerzuci nowy podatek
    na klienta nie wierze.
    Wg mnie powinno sie znalezc sposob na wyprowadzanie kasy za granice generujac
    fałszywe koszty np zakup "znaku towarowego".

    b.