  • Data: 2015-07-10 13:26:05
    Temat: Re: Ceny energi
    Od: Budyń <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 10 lipca 2015 12:53:12 UTC+2 użytkownik Piotrek napisał:
> [...]
    abysmy nie byli baranami ktore daja sie strzyc jak baktustan.

    > To akurat łatwe;-)

    > Podatki powinny być:
    > - proste (ażeby nie trzeba było się doktoryzować w celu zrozumienia co
    > wybrańcy mieli na myśli wydalając z siebie jakąś ustawę)
    > - powszechne (ażeby nie trzeba było się ścigać z panem Zenkiem, co to
    > pod stołem, zatrudniając ludzi na czarno zrobi towar/usługę za połowę
    > ceny; albo z inną korporacją)
    > - niskie (ażeby panu Zenkowi się nie opłacało kombinować)
    > - łatwo (tanio) ściągalne.

    no to wymysliles panstwo liberalne - swietnie :-) A teraz powiedz dlaczego to mialoby
    spowodowac ze korporacja zagraniczna zaplaci 10% podatku tu niz 10% u siebie? (a tak
    naprawde zaplaci 1% w cyprze czy gdziekolwiek).
    Ja powodu w twoich postulatach takiego nie widze. Te pomysly ktore zapodales sa dobre
    raczej dla nas.

    b.