  • Data: 2012-09-24 20:30:52
    Temat: Re: Ceny kolektorów słonecznych
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:1ba07211-80b7-4fda-a8a2-5fe2f55dbaf9@googlegrou
    ps.com...
    W dniu poniedziałek, 24 września 2012 16:30:06 UTC+2 użytkownik Maniek4
    napisał:

    >Gdzies wyżej to napisałem- ktoś płaci za moje darmowe obiady;) Ale mnie to
    >mało interesuje jak ja nie płace. No i nie sklep w >całości płaci bo 5%
    >prowizji za obsługe płatności kartami to juz dzisiaj takich stawek nie ma.

    Takowa wlasnie mi proponowano, 5%.

    >Sklep zapłaci max 2% gwoli ścisłości.

    Sa towary na ktorych marza nie przekracza np. 5%, a to juz fajne nie jest.
    Dla mnie prowizja za obsluge w normalnych warunkach powinno sie liczyc w
    dziesiatych procenta. Wtedy byloby OK, ale tak to bandytyzm.

    Pozdro.. TK