  • Data: 2012-09-27 22:42:16
    Temat: Re: Ceny kolektorów słonecznych
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <k...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:9d367186-f6b0-4cef-bc20-4e4f987c8bb0@googlegrou
    ps.com...
    W dniu czwartek, 27 września 2012 20:04:07 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:
    > Użytkownik "kiki" <l...@l...net> napisał w wiadomości

    >Nie do końca dołączył do Twojej grupy wsparcia. Nie napisał że nie
    >doliczają 1,8%. Napisał że trzeba doliczyć więcej. Nie jest >wykluczone że
    >markety rozliczają się według innych stawek. W sumie było by logiczne gdyby
    >na przykład francuska sieć >hipermarketów rozliczała się według stawek
    >obowiązujących we Francji. I tam stawka dla hipermarketów może na przykład
    >wynosić >0,1%. Mają duży przemiał kasy i mogą dyktować warunki.

    Jest jedna rzecz o ktorej zapominasz. Dla Ciebie jako kupujacego wazna jest
    wylacznie cena. Czy obchodzi Cie, ze taki market mimo nizszej ceny ma wyzsza
    marze? Po co zastanawiasz sie czy doliczy czy nie? Ciebie interesuje za ile
    to kupisz i nic wiecej. Nawet jezeli bedzie tak jak piszesz, ze koszty
    operacji bezgotowkowych przeniesione sa na klienta to i tak nie znasz
    struktury ceny. Koszty tych operacji i tak nie sa zyskami dla sklepow, a to,
    ze przyjmuja platnosci karta to przewaznie nie wynika z checi zysku czy
    uproszczenia czegos, a jedynie wymog czasow, w sensie przychodzi klient i
    chce zaplacic karta. Dla sklepu to wymiar sprzedac i przyjac karte, albo nie
    sprzedac, bo klient nie ma gotowki. To wylacznie wymog klientow, a nie
    dobrodziejstwo dla sklepow i dodatkowy jakis zysk. Tym bardziej, ze ponosi
    koszty raz obslugi tych kart w formie prowizji i wynajmowania terminala, ale
    takze calej reszty operacji bankowych, wyplat z kotna, utrzymywanie konta,
    przelewow itp. Dla mnie akurat to zadne nie wiadomo co. Zdecydowanie wole
    obrot gotowkowy.

    Pozdro.. TK