  • Data: 2014-08-07 20:20:58
    Temat: Re: Ceny nosnikow.
    Od: Budyń <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jacek" <J...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:53e3aee1$0$2149$65785112@news.neostrada.pl...

    > A pożar w MOżejkach, to może od pioruna był?
    > http://www.finanse.funday.pl/artykul,2152.html

    pożar? hehehe, po pozarze sie odbudowuje, kasuje odszkodowanie i dalej sie
    działa :)

    tu poczytaj
    http://wiadomosci.onet.pl/swiat/wikileaks-ujawnia-kt
    o-wstrzymal-dostawy-ropy-do-mozejek-orlenu/jh669

    ruscy rure zamkneli w 2006roku i nie otworzyli do dzis.

    > Tu trwa walka interesów. Putin wie, że Ukrainę albo Rosja zagospodaruje,
    > albo "zagospodaruje" ją kapitał międzynarodowy, tak jak to się stało u
    > nas. Z punktu widzenia Ukrainy, to nie wiem, co gorsze.

    Ukraina jest wazna jako droga do odbudowy ruskiego imperium -gospodarka
    liczy sie mniej co pokazuje zajecie krymu, ktory z zalozenia jest
    deficytowy.

    > My tymczasem jesteśmy indoktrynowani przez Zachód z nie mniejszą siłą, jak
    > przez ZSRR za komuny i pchamy palce między drzwi. Nie na darmo się mówi,
    > że najlepiej gorące kasztany z ognia wyjmować cudzymi rękami.

    dla nas istotne jest aby ruskich miec za dwoma granicami a nie za jedną. To
    nie jest i nigdy nie było państwo nam przyjazne. I dlatego pchamy te
    palce...

    b.