  • Data: 2016-01-25 22:06:28
    Temat: Re: Ceny odkurzaczy centralnych - czemu takie wysokie?
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> szukaj wiadomości tego autora

    On 2016-01-25 21:34, Sebastian Biały wrote:
    > Ja chciałbym zapytać czy ona jest na tyle specjalna że zamiana na zwykłą
    > kanalizacyjną jest niemozliwa? Ja rozumiem ze nie powinny się w niej
    > przedmioty klinować, ale chyba na wejściu instalacji jest jakieś grube
    > sito które nie dopuszcza wiekszych elementów?

    Nie ma żadnego sita. Instalacja powinna być tak wyprofilowana, że to co
    przelezie przez "zakręt" 90 stopni przy gnieździe nie powinno się już
    nigdzie po drodze zaklinować.

    Natomiast same rury w (mojej) instalacji po 11 latach eksploatacji są w
    środku w miarę czyste i nie zasyfione. I na tym - zdaje się - polega
    specjalność rur dedykowanych do odkurzaczy.

    Piotrek