  • Data: 2016-01-26 08:16:47
    Temat: Re: Ceny odkurzaczy centralnych - czemu takie wysokie?
    Od: scruffty <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 25 Jan 2016 16:17:29 +0100, Marcin N napisał(a):

    > Skoro już sobie narzekamy na ceny. Czemu kilka rurek kosztuje 500 zł?

    Przepłaciłeś:) ja dałem coś koło 300 chyba za 40 mb rur i komplet pod 5
    gniazd. Ogólnie to od kanalizacyjnej różni ją to, że przy dobrze wykonanym
    sklejeniu nie ma miejsc na zatrzymywanie się kurzu. Klejona jest IMHO
    szczelniejsza, uszczelki w kanalizacyjnej działają "w drugą stronę", co nie
    zmienia faktu, że cena za plastik duża. nie wiem, czemu do tej pory nikt
    nie "wpadł" na pomysł pewnego uelastycznienia tych rur, IMHO miałoby to
    same korzyści, bo najwięcej siły ssącej się traci na kolankach.

    --
    scruffty