  • Data: 2016-01-26 10:47:32
    Temat: Re: Ceny odkurzaczy centralnych - czemu takie wysokie?
    Od: Marcin N <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-01-26 o 09:07, GreDi pisze:

    > Chciałbym pociągnąć temat odkurzaczy Vacuflo. Czy ktoś ma ten produkt?
    >
    > Bo marketingowo jak zawsze super sprawa, brak spadku mocy w trakcie
    > napełniania się zbiornika.
    > Ale... jak zawsze jest jedno ale. Te bezworkowe odkurzacze nie mają
    > żadnych filtrów. Efekt, podobno... brudna elewacja wokół wyrzutu. Te
    > cyklonowce sprawdza się świetnie dla większych obiektów, ale drobinki
    > kurzu są wypychane na zewnątrz i osadzają się wokół "wyrzutni".
    >
    > Czy ktoś potwierdza, albo obala ten mit?

    To ja od razu spytam, czy wyrzutnia w ogóle jest konieczna?
    Nie może sobie ten odkurzacz pracować w trybie "klasycznym"?
    Takie wyrzucanie 60 litrów powietrza na sekundę wymaga zassania go z
    zewnątrz. Wiadomo, że odkurzacz nie pracuje godzinami, ale po 15
    minutach jest to już ponad 50 m3.

    Poza tym: czy odkurzacz można powiesić w nieogrzewanym garażu?

    --
    MN