    From: GreDi <b...@b...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Ceny odkurzaczy centralnych - czemu takie wysokie?
    Date: Tue, 26 Jan 2016 09:07:45 +0100

    W dniu 25.01.2016 o 15:13, Myjk pisze:
    > Nie mam pojęcia. Też właśnie organizuję instalację OC. Początkowo miał to
    > być BEAM, jednak potem się przestawiłem na Vacuflo. Problem w tym, że
    > wyszli chyba ze sprzedaży modeli FC i przesiedli się na TC (w praktyce te
    > drugie to cyklonowce, nie mają filtrów), ale najtańszy zestaw to koło 4,5
    > tys. zł -- i na moją instalację nawet ten najmniejszy jest zbyt mocny --
    > będzie wciągać dywany na raz bez popijania.

    Chciałbym pociągnąć temat odkurzaczy Vacuflo. Czy ktoś ma ten produkt?

    Bo marketingowo jak zawsze super sprawa, brak spadku mocy w trakcie
    napełniania się zbiornika.
    Ale... jak zawsze jest jedno ale. Te bezworkowe odkurzacze nie mają
    żadnych filtrów. Efekt, podobno... brudna elewacja wokół wyrzutu. Te
    cyklonowce sprawdza się świetnie dla większych obiektów, ale drobinki
    kurzu są wypychane na zewnątrz i osadzają się wokół "wyrzutni".

    Czy ktoś potwierdza, albo obala ten mit?
    --
    GreDi