    From: masti <g...@t...hell>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Ceny pomp ciepła w oderwaniu od polskich realiów
    Date: Sun, 11 Oct 2015 20:03:44 +0000 (UTC)

    w...@g...com wrote:

    > Jako zainteresowana osoba śledzę od 3 lat rozwój sytuacji i bezdyskusyjnie powiem,
    że na dzisiejszy dzień (tak samo jak 3 lata temu) inwestycja w pompę ciepła
    (inwestycja, oraz oczywiście inwestycja + ekspolatacja) jest NIE do przyjęcia dla
    przeciętnego polaka (budowniczy lub modernizujący).

    firmy produkujące pompy to nie organizacje charytatywne. Skoro mogą
    sprzedawać za tyle ile sprzedają to znaczy, że cena jest dobra. Zawsze
    możesz zacząć sprzedawć taniej i zrobić im konkurencję

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?