  • Data: 2015-10-13 20:48:55
    Temat: Re: Ceny pomp ciepła w oderwaniu od polskich realiów
    Od: Budyń <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 13 października 2015 20:35:07 UTC+2 użytkownik Kris napisał:
> [...]
    zaebany na czarno oczywiscie) a reszte trzyma pod wiatą - którą tez trzeba wybudowac.
    Kupuje jednorazowo latem bo taniej i suche.

    > Rozumiem że gdyby miał PC to budowa domu kosztowała by go taniej o te min. 8tys bo
    garaż 4m2 mniejszy by zrobił?

    w efekcie w ogóle nie trzyma auta w garazu - gdyby go nie wybudowal oszczedzil by
    duzo wiecej :)

    > Patrz np na Adama- PC ma, kotłowni nie potrzebował a dom ze 300m2 i tak postawił.
    Mało tego na kominach mógł oszczędzić a komin na dachu ma

    no i co z tego?

    > Rzadko komu się uda zrobić na gotowo PC za 20tys czy nawet mniej.

    zgoda. Drugi moj znajomek wspominalem ze dal 60kzł.

    no i rozwazamy skrajne rozwiazania wegiel i PC. A gaz? Dyłoby dosc tanio, czysto i
    bezobsługowo.

    b.